WEBINARY:
AI w HR - jak usprawnić pracę w kadrach?
1. Co to jest sztuczna inteligencja
2. Spektakularne przykłady zastosowania AI
3. Dlaczego ChatGPT jest najlepszym przyjacielem HR?
4. AI w HR na przykładzie procesów Rekrutacyjnych
5. AI w HR na przykładzie budowania inteligentnej bazy wiedzy
6. Ryzyka, o których dział HR musi bezwzględnie pamiętać
7. Czy kandydaci mogą wykorzystywać AI do poprawiania CV?
8. Czy w CV można dodać informację, która zmyli sztuczną inteligencję?
9. Korzyści wdrożenia sztucznej inteligencji w organizacji
10. Przyszłość działów HR w kontekście rozwoju AI.
Pieczęć i podpis elektroniczny – jak usprawniają digitalizację HR?
-
Podpis elektroniczny i dostępne rozwiązania na rynku.
-
Czym jest pieczęć elektroniczna i jakie są jej rodzaje?
-
Różnice pomiędzy podpisem a pieczęcią kwalifikowaną.
-
Kiedy i do czego stosować e-pieczęć i e-podpis w digitalizacji HR?
-
Jakie wymogi trzeba spełnić aby wprowadzić e-pieczęć do HR?
-
Jak posługiwać się e-pieczęcią? Jak ją wdrażać?
-
Zalety i korzyści wynikające ze stosowania rozwiązań.
-
Możliwość automatyzacji procesu podpisywania dokumentów w przypadku podpisu i pieczęci..
Szybkie umowy i cyfrowy obieg dokumentów
- czy to już standard?
-
O co chodzi w cyfrowej transformacji? Jak skutecznie automatyzować i przenosić dział HR do świata cyfrowego?
-
Jakie przepisy w Polsce umożliwiają przejście na cyfrowe rozwiązania HR?
-
W jaki sposób firmy mogą przejść na cyfrowe rozwiązania w obszarze HR?
-
Jakie są najlepsze praktyki w zakresie zabezpieczenia danych i ochrony informacji w cyfrowym środowisku HR?
-
Jakie narzędzia są niezbędne do cyfryzacji procesów HR?
-
W jaki sposób platforma Autenti wpisuje się w potrzeby cyfryzacji HR?
-
Jaką rolę pełni e-podpis w zarządzaniu dokumentacją pracowniczą?
-
Jakie są przykłady integracji Autenti z istniejącymi systemami HR?
-
Jakie korzyści niesie za sobą cyfryzacja??
-
W jaki sposób archiwizacja cyfrowa różni się od tradycyjnej i jak wpływa na ochronę danych osobowych?
-
Jak cyfrowe rozwiązania zmieniają oblicze nowoczesnej rekrutacji i jak radzić sobie z zjawiskiem ghostingu?
-
Jak wygląda proces podpisania dokumentu za pośrednictwem platformy Autenti?
E-archiwum kadrowe poza aktami osobowymi
E – archiwum kadrowe poza aktami osobowymi?
-
Czy można prowadzić e-archiwum bez e-teczki?
-
Czy aplikacje służące do obiegu wniosków pracowniczych to e-teczka?
-
Czy można prowadzić dokumentację czasu pracy w sposób mieszany, czyli częściowo elektronicznie, a częściowo papierowo?
-
Czy wszystkie wnioski składane w pulpitach pracowniczych są archiwizowane w tzw. pozostałej dokumentacji pracowniczej?
-
Jak zarchiwizować dokumentację dotyczącą pracy zdalnej, która została przez pracownika zaakceptowana elektronicznie, jeśli akta osobowe są nadal papierowe?
Jak dobry system elektroniczny przyspiesza pracę w HR?
Case study z wykorzystaniem IWQ Dossier
-
Jakie zbiory dokumentów należy archiwizować poza teczką z aktami pracowniczymi?
-
Jakie wymogi muszą spełniać systemy, aby dokumenty w nim zawarte mogły być jednoznacznie nazwane dokumentem elektronicznym?
-
Ewidencjonowanie czasu pracy – jak zapanować nad ewidencją i archiwizacją kart czasu pracy bez papieru?
-
Wnioski urlopowe – co zrobić aby nie pogubić i zarchiwizować?
-
Archiwizacja list płac – dobry interfejs pomoże w kłopocie!
-
Kiedy dokumenty które archiwizujemy należy usunąć z systemu?
Digitalizacja i samoobsługa pracowników w procesie zatrudniania
Część ogólna - wprowadzenie
-
Od czego rozpocząć proces wprowadzania digitalizacji i samoobsługi pracowników?
-
Na czym polega automatyzacja procesów związanych z samoobsługą pracownika?
-
Jak wygląda proces zatrudniania dla pracowników zdalnych lub pracujących w różnych lokalizacjach?
-
Jakie są możliwości integracji TalentPoint z innymi systemami np. kadrowo-płacowymi?
-
Jakie są wymogi prawne związane z procesem zatrudnienia i podpisywania umów elektronicznych?
-
Jakie bariery mogą pojawić się na etapie wdrażania samoobsługi pracowników?
Rozwiązania TalentPoint w EBS S.A. (Thai Wok, Prowansja)
-
Jak przebiegał proces wdrożenia nowego systemu w EBS?
-
Jak zmienił się proces zatrudnienia i obsługi umów z punktu widzenia pracownika kadr?
-
Jakie są kluczowe elementy samoobsługi pracownika w TalentPoint, które ułatwiają proces zatrudnienia i podpisywania umów?
-
W jaki sposób samoobsługa pracownika wpływa na doświadczenia pracowników w EBS?
-
W jaki sposób TalentPoint wspiera proces aktualizacji i odnawiania umów oraz innych dokumentów pracowniczych?
E-dokumentacja aspekty prawne i praktyczne rozwiązania w sytemie e-Fob
1. Czy jeśli mam dokumenty zeskanowane w chmurze, czy to oznacza, że mam już e-teczkę
Pracownika?
2. Jakie są kluczowe wymogi dla e-teczki wynikające z ‘Rozporządzenia w sprawie
dokumentacji pracowniczej’?
3. Jak możemy efektywnie przenieść dokumenty do e-teczki, włączywszy w to skanowanie,
opisywanie i segregowanie?
4. Czy można rozpocząć stopniowe wdrożenie eTeczki od dokumentów dla nowo zatrudnionych
pracowników?
5. Czy dokumenty byłych Pracowników powinny być również „wkładane” do e-teczki?
6. Czy e-teczka pracownika ogranicza się tylko do części/folderów ABCDE, czy może posiadać
również inne foldery?
7. Jak wygląda pod względem przepisów przejście na dokumentacje elektroniczną - czy to
znaczy że nie trzeba nic drukować i przechowywać w fizycznym archiwum
8. Czy podczas opisywania dokumentów e-teczka podpowiada określoną listę typów
dokumentów w danej części i czy można skonfigurować dodatkowe typy dokumentów
niezbędne w firmie?
9. Jak e-teczka może pomagać w dotrzymywaniu ustawowych terminów przechowywania
dokumentów i w ich „niszczeniu”?
10. Czy każdy dokument muszę dodawać pojedynczo do e-teczki, czy mogę wykonać import
kilku dokumentów na raz?
11. Czy przy imporcie/dodawaniu dokumentów e-teczka sama rozróżni typ dokumentu, czy trzeba
samodzielnie to zaznaczyć?
12. Kompatybilność między systemami e-teczek - czy można przenosić dokumenty z systemu e-
teczki jednego producenta do drugiego?